Agnieszka & Daniel - plener ślubny Olsztyn


Oto zapowiedź najciekawszego pleneru jaki do tej pory miałam okazję zrobić :) Jesień to cudowny czas na zdjęcia. Słońce nie jest już tak intensywne, światło jest miękkie i ciepłe. No i te niezwykłe kolory jesieni!!!

Agnieszka i Daniel poprosili mnie bym zrobiła plener pod hasłem "Obiad przy stole w jesiennym lesie". Baaardzo spodobał mi się ten pomysł. Coś nowego, nieoczekiwanego, ale wymarzonego. Bo od jakiegoś czasu marzyłam by wykonać inspirowaną sesję ślubną. No i udało się. Ja osobiście uwielbiam klimat vintage, retro i te style były inspiracją do sesji. Aby taki klimat stworzyć potrzebne było sporo rekwizytów i detali. I tu chciałabym podziękować wszystkim, którzy je wykonali bądź pożyczyli. 

Natalia dziękuję za przepiękny obrus na stół!
Ewa Tobie dziękuję za pokrowce, szarfy, świecznik i mnóstwo innych akcesoriów do dekoracji oraz za porady :), 
Marta dziękuję za wykonanie lampionów ze słoików, ozdobienie świec, zrobienie obrączek na serwetki, pożyczenie szkatułki, talerzy, i filiżanek, i poduszek, i za wszystkie koronkowo-szydełkowe cudeńka!

Baaardzo duże podziękowania należą się Marzenie Tarasiewicz za stylizację i makijaż Agnieszki. Za pożyczenie pięknej czarnej etoli, opaski i rękawiczek. Makijaż był przepiękny :)

Agnieszka i Daniel dziękuję Wam za wytrwanie przy swoim pomyśle, za Wasze nie mieszczące się w normach zaangażowanie i za pomoc, szczególnie tą fizyczną, bo było co nosić i to w trudnym terenie :) Jeszcze mam zakwasy ;) 

Pięknie nam to wszystko wyszło!

Modele: Agnieszka&Daniel
Stylizacja i przygotowanie sesji: Magdalena Sulwińska
Stylizacja i makijaż Agnieszki: Marzena Tarasiewicz
Akcesoria do sesji pożyczyły/wykonały: Natalia Jaśkowska, Ewa Stachowiak oraz Marta Gallas











1 komentarz:

  1. Wow, nie mogę doczekać się dalszego ciągu :)

    OdpowiedzUsuń