Fotografia ślubna Olsztyn {Wiktoria & Kuba zapowiedź}


Wiktorię i Kubę już poznaliście przy okazji ich SESJI NARZECZEŃSKIEJ. Przyszedł czas na zdjęcia ślubne  Nie mogłam się doczekać ich ślubu i żałuję że ten dzień już się skończył. Było cudownie. Wszystko od początku do końca perfekcyjnie zaplanowane, spokój, bez nerwów (przynajmniej ja się niczego nie dopatrzyłam). Piękny hotel, w którym odbyły się przygotowania i wesele, sprzyjał właśnie tej spokojnej atmosferze. A wnętrza hotelowe pozwalały na zrobienie między innymi takich ujęć  
No i ONI, czyli Wiktoria i Kuba  Ja chcę więcej tak wspaniałych par przed obiektywem  Mogłabym jeszcze pisać i pisać  Bardzo się cieszę, że to właśnie ja mogłam dokumentować ślub Wiktorii i Kuby :)

I tak jak wygrawerowali na obrączkach, życzę im, by razem, w pięknej miłości się ze sobą zestarzeli :) 

Zdjęcia ślubna Olsztyn

Zdjęcia ślubne Olsztyn

Zdjęcia ślubne Olsztyn

Zdjęcia ślubne Olsztyn

Zdjęcia ślubne Olsztyn

Zdjęcia ślubne Olsztyn

Zdjęcia ślubne Olsztyn

Zdjęcia ślubne Olsztyn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz