Spotkanie Olsztyńskich blogerek.

1 września odbyło się kolejne spotkanie Olsztyńskich Blogerek. Tym razem było to spotkanie blogujących mam. Dla mnie spotkanie zaczęło się niezbyt szczęśliwie, mandat za złe parkowanie skutecznie odebrał mi radość z jego przeżywania i zamknęło mi usta :( 

Gościłyśmy się w Chilli w Olsztynie. Było nas sporo, a wśród nas były dwie bliskie mi mamy czyli  Marta Gallas z Meada oraz Natalia Jaśkowska Fototerapia

Jestem pełna podziwu dla organizatorek :) i dziękuję za spotkanie zarówno im jak i sponsorom! Zostałyśmy obdarowane ogromną ilością praktycznych prezentów :) A cóż było na spotkaniu? Pogaduchy o byciu pracująco-blogującą mamą, pyszne jedzenie, wykłady. Nie mogę doczekać się kolejnego spotkania :) 

Fotorelacja tym razem nie jest mojego autorstwa. Fotoreportaż ze spotkania wykonał Michał Wit Kowalski z Caribu

Organizatorki:























PARTNERZY:





1 komentarz:

  1. O widzisz Madziu, o mały włos, a byśmy się tam spotkały :-). Dziewczyny mnie zapraszały i gdyby nie nasz wyjazd urlopowy, na pewno bym się stawiła. Pozdrawiam ciepło, asia m.

    OdpowiedzUsuń