Fotografia ślubna Olsztyn, fotografia ślubna Opole { Madzia & Tomek }

fotografia ślubna Opole

To był cudowny i niezwykły ślub. Wspaniały akcent na koniec ślubnego sezonu. Pełen pięknych, rodzinnych kadrów i spotkań po latach. Z Madzią nie widziałam się kilkanaście lat, może więcej!
Tym bardziej cieszę się że jako fotograf i również gość, miałam zaszczyt towarzyszyć jej i Tomkowi w dniu ślubu. A moja radość jest podwójna, bo po kilkunastu latach miałam okazję na ślubie i weselu zobaczyć się z rodziną z południowej części Polski. Madziu jestem Ci wdzięczna, bo to dzięki Tobie!!! Jacek i Tobie dziękuję również. Dziękuję wszystkim razem i z osobna za "nocne Polaków rozmowy" ;), wspaniałą gościnę i pysznego warchlaka na kolację :) Może następnym razem polowanie? :D

fotografia ślubna Opole

fotografia ślubna Opole

fotografia ślubna Opole

fotografia ślubna Opole

fotografia ślubna Opole

2 komentarze:

  1. Ostatnie zdjęcie to najpiękniejsze zdjęcie kieliszków jakie w życiu widziałam :-). Bo, że Państwo Młodzi piękni na zdjęciach, to już się na facebooku wywewnętrzniłam :-)

    OdpowiedzUsuń