Fotografia ślubna Olsztyn { Karolina & Gregor }

Motto sesji: Lawenda pasła dwie pszczoły Emotikon grin

Na ten ślub byłam już zarezerwowana prawie 8 lat temu he he Emotikon grin Nawet termin był dla mnie zmieniony Emotikon smile To wielkie wyróżnienie i jeszcze większa odpowiedzialność. Ale było cudnie. Całą sobotę przewijały się przez moją głowę wspomnienia ze studenckich czasów, no i mój ślub. Bo znamy się z Saf Jamnik od drugiego roku studiów i Karolina była też na moim ślubie.

Było cudnie!!! DZIĘKUJĘ Karolina, że to właśnie ja robiłam Wam fotki, że się udało po tylu latach dopiąć swego Emotikon grin Trudno to wszystko opisać Emotikon grin Dziękuję za Wasze zaangażowanie, za spontaniczność, że daliście się tak wymęczyć. I dziękuję Eli za trzymanie blendy, za świetną asystę, bo bez niej przy tym słońcu było by kiepsko Emotikon grin


Zdjęcia ślubne Olsztyn

Zdjęcia ślubne Olsztyn

Zdjęcia ślubne Olsztyn

Zdjęcia ślubne Olsztyn

Zdjęcia ślubne Olsztyn

Zdjęcia ślubne Olsztyn

Zdjęcia ślubne Olsztyn

Zdjęcia ślubne Olsztyn

Zdjęcia ślubne Olsztyn

Zdjęcia ślubne Olsztyn


Zdjęcia ślubne Olsztyn

Zdjęcia ślubne Olsztyn

Dziękuję super Asystentce za "blendowanie".

Zdjęcia ślubne Olsztyn

2 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia. Chciałabym miec takiego fotografa do zdjec na bloga :D
    Powiedz mi gdzie w Olsztynie znajde takie piękne wrzosy !? Może wybiorę sięna moje amatorskie zdjęcia :)
    andziathere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajkowo - lawendowo; bardzo ładne miejsce plenerowe. Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń