Fotografia kobieca, sesja kobieca, sesja portretowa Olsztyn

Jakiś czas temu zainspirowana portretami kobiecymi Róży Sampolińskiej zapragnęłam wejść do studio. Każdy, kto śledzi moje fotograficzne poczynania to wie, że do studio wchodzę gdy muszę. Moje sesje są tworzone przy świetle dziennym, przepełnione są ciepłymi promieniami zachodzącego słońca,  lubię robić zdjęcia pod światło, tworzyć jasne pastelowe kadry, uwielbiam plener, kwitnące rośliny w tle i ciepłe przytulne kawiarniane wnętrza. W tych warunkach czuję się pewnie. Jednak chciałabym poczuć się równie pewnie w studio, gdzie od początku do końca to ja rządzę światłem. Zaprosiłam do udziału w sesjach studyjnych kilka chętnych kobiet i tak oto powstaje cykl kobiecych portretów studyjnych. W każdej sesji bierze udział wizażystka. Powinna też fryzjer(ka) - może ktoś coś? ;) Nadal szukam chętnej osoby! Wsparcia technicznego oraz studio użyczają mi Marcin i Asia z ODM STUDIO - DZIĘKUJĘ :) 
Dziś tylko krótka zapowiedź i to w postaci zdjęcia robionego komórką wyświetlaczowi aparatu. A na resztę przyjdzie czas jak odzyskam swój komputer, który postanowił najwyraźniej wziąć urlop :) i padł.


Fotografia kobieca

Sesja kobieca

Sesja kobieca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz