Fotografia beauty { 7 Grzechów głównych Lenistwo }

Wyzwanie makijażowe trwa. Tym razem Sylwia Gorączkowska Redmylips wymalowała  LENISTWO, ja natomiast do zdjęć użyłam lampy z niebieskim filtrem, co dało bardzo ciekawy efekt na skórze i tęczówce Sylwii. Retusz skóry przy tym makijażu sprawił mi jeszcze więcej trudności niż ostatnio, a to za sprawą piegów, które powinny być wyraźne i nasycone, więc retusz odbywał się między nimi.

A czy pamiętacie w jakiej bajce i komu, piegi dodawały energii? Jak Wam się podoba interpretacja Sylwii i nasza praca? Zajrzyjcie na bloga do niej, tam jak zwykle lista użytych kosmetyków! 






1 komentarz:

  1. Uwielbiam twoje pracę, oby było mi kiedyś dane mieć takiego fotografa do zdjęć na mojego bloga :) www.hellofashion.pl
    Jesteś z Olsztyna? :)

    OdpowiedzUsuń