Fotografia noworodkowa Olsztyn {Paula}

sesja noworodkowa Olsztyn

Gdy Gosia poprosiła mnie o zrobienie sesji noworodkowej dla córeczki, bardzo się ucieszyłam  Ostatnio moimi modelami byli sami chłopcy. Jakiś czas temu zaopatrzyłam się w niezwykłe filcowo-jedwabne akcesoria do sesji, no i dziś ku mojej radości większość z nich wykorzystałam  
To była niezwykle owocna sesja  Przedstawiam Wam Paulę  Ta niezwykle urocza dama przespała całą sesję z niedużymi przerwami na karmienie, przytulanie i przewijanie. Jest tyle udanych i pięknych ujęć, że trudno mi było się zdecydować na to pierwsze 

fotografia dziecięca Olsztyn

sesja dziecięca Olsztyn

sesja dziecięca Olsztyn


fotografia noworodkowa Olsztyn

Fotografia noworodkowa Olsztyn

Fotografia dziecięca Olsztyn

Fotografia rodzinna Olsztyn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz