Za co kocham moją pracę? { Fotografia ślubna Olsztyn, zdjęcia ślubne }

Wiecie co kocham w tej pracy? Nie ma w niej miejsca na nudę. Każda sesja przynosi coś nowego, nowe doświadczenie, nowe wydarzenie, nowych ludzi, nowe znajomości, kontakty, relacje. Wspaniałe to!

Co jeszcze kocham w mojej pracy? Wolność, swobodę, możliwość decydowania kiedy pracuję, a kiedy sobie odpuszczam. Uwielbiam to, że mogę sama ustawić sobie grafik i realizację sesji. Bardzo cenię sobie tą elastyczność.

Co jeszcze? Możliwość kreowania rzeczywistości, tworzenie, wymyślanie, nowości. A z drugiej strony coś całkowicie przeciwnego, czyli przyjmowanie i uwiecznianie rzeczywistości i wydarzeń takimi jakie są. I to jest moim zdaniem najtrudniejsze. Reportaż jest ogromnym wyzwaniem, bo trzeba przyjąć rzeczywistość bez jej upiększania, wydarzenia bez ich kreowania i ustawiania wg swoich wyobrażeń. Cały czas się tego uczę. 

Co mnie natchnęło, by właśnie dziś napisać post? 
Po pierwsze spotkanie z moimi klientami. Tak Basiu, to dzięki Tobie postanowiłam przelać swoje myśli i uczucia najpierw na papier, a następnie tu na blogu. Powiedziałaś, że go czytasz, że mam lekkie pióro, że lubisz moje teksty, no i zdjęcia :) Dziękuję ! <3 p="">

Po drugie kilka ślubów, na realizację których, podpisałam umowy w ciągu ostatniego miesiąca. Każdy z nich będzie absolutnie wyjątkowy i każdy z nich zapowiada się arcyciekawie! Bo takie są również moje pary, z którymi się ostatnio spotkałam :) Niezwykłe osoby o jeszcze bardziej niezwykłych osobowościach :), które zaplanowały swoje śluby w nietuzinkowy sposób. Będzie się działo :) 
Obiecuję, jeśli tylko dostanę pozwolenie na publikację, to pokażę Wam reportaże!

No i cóż, kocham moją pracę, za to że dostarcza mi takich właśnie bodźców, w postaci przyjemnych uczuć :) Jestem bardzo podekscytowana.... Ach :)

A żeby oprócz czytania coś miłego dla oka pozostało, to zapraszam do obejrzenia porcji zdjęć z zimowego pleneru Patrycji i Michała :) Z ogromną przyjemnością wracam do tego cudownego zimowego dnia :) Następnym razem o tym dniu również kilka słów Wam napiszę :) 




fotografia ślubna olsztyn

fotografia ślubna olsztyn

fotografia ślubna olsztyn

fotografia ślubna olsztyn

fotografia ślubna olsztyn

fotografia ślubna olsztyn

fotografia ślubna olsztyn

fotografia ślubna olsztyn

fotografia ślubna olsztyn

fotografia ślubna olsztyn


fotografia ślubna olsztyn

fotografia ślubna olsztyn

fotografia ślubna olsztyn

fotografia ślubna olsztyn

fotografia ślubna olsztyn

fotografia ślubna olsztyn

fotografia ślubna olsztyn

fotografia ślubna olsztyn

fotografia ślubna olsztyn

fotografia ślubna olsztyn


fotografia ślubna olsztyn

fotografia ślubna olsztyn

fotografia ślubna olsztyn


1 komentarz:

  1. Zazdroszczę Ci, wiesz :-)???? Nie ma nic lepszego w życiu zawodowym niż kochać to, co się robi!

    OdpowiedzUsuń