Pani Wiosna - sesja kobieca Olsztyn {Klaudia}



Fotografia portrtowa Olsztyn

Była Królowa Śniegu, czas na Panią Wiosnę :) 
Po długim czasie udało się nam spotkać z Klaudią na sesji :) Gdy Klaudia się do mnie odezwała, pisząc że urzekła ją sesja "Królowa Śniegu", i gdy obejrzałam jej portfolio, wiedziałam, że będzie to owocna współpraca. 
Wszyscy za wiosną tęsknimy, a moja tęsknota za nią przejawia się w ostatnim czasie w zamiłowaniu do intensywnych kolorów. Więc dziś w sobotni poranek, skoro świt (bo już o 7.30) Klaudia i Magda pojawiły się w moich progach by zmaterializować kolejną moją wizję :) W nie do końca jeszcze wiosennym lesie, ale już nieśmiało budzącym się do życia, skąpanym w promieniach wiosennego słońca i przy cudownych dźwiękach przylatujących gęsi, żurawi i kaczek zrealizowałyśmy pierwszą wiosenną sesję w tym roku. Bardzo dziękuję Madzi za cudny, artystyczny makijaż oraz Klaudii za otwartość i odwagę :) Było szybko, intensywnie i bardzo owocnie. I chcę jeszcze :) Takie sesje niesamowicie nakręcają i motywują do dalszej pracy :) Bez przygód też się nie obyło ;)  Dziękuję Wam Dziewczyny!

Make Up & Hair Magdalena Sienkiewicz
Galaktyczna sukienka dzięki uprzejmości Majki (my sister:*)

Fotografia portretowa Olsztyn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz